Monthly Archives: June 2012

Sakit

Semalaman aku tunggu. Tak !

Dah beberapa hari aku tunggu.

tapi aku juga yang selalu beralah.

Hari ini aku bertambah sakit.

Kali ini bukan sakit di hati. Tapi sakit di gigi.

Akibat makan daging seterus nya menghilangkan mood aku.

Sambil menikmati baki satu jam lagi waktu aku di pejabat.

Melayani perasaan aku dengan lagu PENAKUT.

  Dan engkau pun tahu.. ku bukan milikmu..


Empty

huh !  why la ? rasa macam nak lari dari semua orang. nak berkhalwat dekat gua. semak samun kepala ni. punca ?

Terlalu fikir akan dia. Nak pergi tapi xtau cara. Merajuk susah pula nanti. Pergi bukan makna x sayang. cuma sometimes kita

perlukan ruang kita sendiri. kan ? aku masih mencari diri aku sendiri. Dekat kan diri dengan yang Maha Mengetahui.

Sila lah tulis something dekat hati yang kosong ni.

lagu kosong ni peneman dikala hati menjadi kosong.